Nós, celebramos este día tan significativo, proclamado pola UNESCO, cun recital de poesía, na biblioteca, no que participaron todos os cursos; dende 3 anos ata 6º curso de E.Primaria.
Recitamos poemas de Ana Mª Fernández, de Rosalía de Castro.Recitamos a Bernardino Graña, a Antonio García Teijeiro.
Manuel María, Anisia Miranda, Xoan Neira e Celso Emilio Ferreiro tamén estiveron connosco, neste día tan sinalado.
Ao longo deste último e cortiño trimestre cada aula realizou diferentes experimentos con auga , para rematar así o noso proxecto deste ano "EnMarañados". 5º DE EDUCACIÓN INFANTIL Traballaron sobre a presión da auga con este experimento, onde probaron a poñer un vaso boca abaixo con auga tapado cun papel. Coa presión atmosférica e o peso da auga non cae nin unha gota! Para traballar sobre a tensión superficial botaron auga e pementa moída nun prato. Despois un pouquiño de xabón no dedo e... a pementa fuxe! Isto ocorre porque as moléculas da auga rómpense polo xabón e a pementa non ten onde sosterse e móvese para os lados. E, por último, tamén fixeron un experimento sobre a refracción . Tratáse de poñer unha moeda debaixo dun vaso con auga. A moeda pode verse se a observas dende encima do vaso, pero se observas de lado, a moeda desaparece porque a luz desvíase ao ter o obstáculo da auga e o cristal polo medio. 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL En 6º de educación infantil tinguimos car...
Dentro do Contrato Programa "IGUÁLA-T" fixemos uns obradoiros de corresponsabilidade durante a semana do 8M. Para poder adaptarnos ao Protocolo Covid estes obradoiros realizáronse na biblioteca e en días distintos debido aos grupos burbulla. Nestes obradoiros nenos e nenas encargáronse de realizar tarefas domésticas que normalmente son realizadas por mulleres, para poder entender e vivenciar que estas tarefas son tanto de mulleres como de homes, e que todos e todas debemos axudar na casa independientemente do xénero. Na zona de cociña fixeron unha tortilla francesa e lavaron a louza empregada. Na zona de pranchado cadaquén trouxo a súa roupa, que prancharon e dobraron. Na zona de costura podían coser botóns, facer ganchillo ou calcetar.
Na sociedade na que vivimos foise conseguindo numerosos avances e dereitos para as mulleres. Sen embargo, seguése precisando que as nenas conten con referentes femininos na súa vida cotía, para favorecer o empoderamento e ataxar os estereotipos de xénero. Aínda seguen estando visibles moitos estereotipos asociados aos oficios, considerando que hai oficios de "homes" e oficios de "mulleres". Por iso hai un maior porcentaxe de mulleres que estudan as ramas de letras que as de ciencias. A nosa labor como educadores, tanto familias como profesorado, é a de visibilizar a mulleres científicas para que vexan que elas TAMÉN PODEN . Alba Alonso , mestra e doutora pola Universidade de Vigo, móstranos a través do seu blog Real Kiddys cómo a figura feminina de Scully en " Expediente X " empoderou a multitude de mulleres para estudar carreiras científicas en anos posteriores. Por iso é importante que as nenas, dende xa ben pequenas, conten con figuras femininas que...
Comentarios